UNITIRAF
papatya
---
Neden ölü herkessss
0
0
Hacettepe Üniversitesi
sayko
---
Sıkıldımmmmmmm
0
0
Bilkent Üniversitesi
sayko
---
Sağı solu kes gazapizimmm
0
3
Bilkent Üniversitesi
scorpionn
---
Kampüs uygulaması ekibi buraya mı akmış, gençler siz misiniz ?
1
3
Marmara Üniversitesi
photography54
---
Fotoğraf çekmek isteyen buyursun gelsin sakaryadayım 1 haziran itibariyle doğaya atıyorum kendimi fotoğraf çekicem deliler gibi
1
2
Sakarya Üniversitesi
photography54
---
Haydi sakarya gençliği çıkın artık evden 🤣
0
0
Sakarya Üniversitesi
sayko
---
Neler yapıyorsunuz gençler anlatın ?
0
1
Bilkent Üniversitesi
kunduz
---
Tek gecelik aşk istiyorum oh be çok rahatladım 😂
0
1
Çukurova Üniversitesi
Gogorian
---
Burası karantina zamanı bile değişmemiş hala ölü 😂
1
0
Sakarya Üniversitesi
komando33
---
Bolu da yasıyan arkadaslar ses verebilir mi ...
1
0
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
kardelen
---
2020 de bi gök taşı düşmediği kalmıştı o da olmuş gerçekten süper
2
4
Bilkent Üniversitesi
papatya
---
Çokkkk sıkıldımmmmm yeter artık lanet virüsss
1
21
Hacettepe Üniversitesi
Caaner
---
42 yaşinda ki bir kadının bilgisayardan açik yerlere girmesi doğru olurmuki
1
2
OnDokuz Mayıs Üniversitesi
photography54
---
sakaryada evde sıkıldım arabayla dolaşmak istiyorum gönlümce oraya buraya. Bana eşlik edecek kız yokmu ya
2
2
Sakarya Üniversitesi
sero27
---
Kız arkadaşım İn içine boş aldım Allah yardımcısı olsun
0
1
Gaziantep Üniversitesi
komando33
---
Bolu da olanlar yorum yapabilir mi :)
0
0
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
pelinsu
---
Ah nerede o eski bayramlarrr
0
7
Ankara Üniversitesi
alev2121
---
Selam bende yeni geldim corona dan galiba indirmediğim site kalmadı 😒
3
8
Dokuz Eylül Üniversitesi
papatya
---
Sıkıldım daraldım pfffff
1
1
Hacettepe Üniversitesi
sensizolmazz
---
selaaam yine ben ajdjd
1
12
Gazi Üniversitesi
papatya
---
Nerede bu gençlik tayfası
0
1
Hacettepe Üniversitesi
Gogorian
---
Selam ben döndüm :))
1
1
Sakarya Üniversitesi
pelinsu
---
Uyu, uyan, çalış hafta sonları da netflix izle kaç aydır böle geçiyor zaman her günüm aynı gibi çıldırıcammmmmm
1
1
Ankara Üniversitesi
sayko
---
Nerede bu gençlikkkk
0
0
Bilkent Üniversitesi
iremzcazcan
---
Gençler Selam ben burada yeniyim biraz ortamdan bahseder misiniz?
2
2
Anadolu Üniversitesi
sayko
---
Çinliler yüZünden hayatımız karardı amk
2
0
Bilkent Üniversitesi
muku0804
---
burada seks partneri arayanlar okula seks icin gidenler her halde bi bitmediniz mk
3
3
Dokuz Eylül Üniversitesi
hasssssk
---
Tanış , rahatla 🔥
2
3
İstanbul Aydın Üniversitesi
hasssssk
---
Hadi amaa bi merhaba yok mu :)
0
1
İstanbul Aydın Üniversitesi
hasssssk
---
Güzel anlar geçirmek ister misiniz beyler ? Ulaşın..🔥
0
1
İstanbul Aydın Üniversitesi
hasssssk
---
Saatlerce sevişmek isteyen ?
0
0
İstanbul Aydın Üniversitesi
ytytyt
---
Mesajı görenler bi beyensin sayı görelim
4
0
Acıbadem Üniversitesi
kardelen
---
Oruç tutmak neden gereklidir ?
1
0
Bilkent Üniversitesi
bygenc
---
uyanık olan var mı
2
0
Kırıkkale Üniversitesi
kardelen
---
Ah covid 19 ah
3
3
Bilkent Üniversitesi
serhattemir
---
sikismek istiyorum
2
0
Aksaray Üniversitesi
volki92
---
Omü den kübra kimmiş
1
0
OnDokuz Mayıs Üniversitesi
Jackson
---
bura bitmiş
1
1
Afyon Kocatepe Üniversitesi
sex18
---
sex ci bayan ariyorum
1
1
Acıbadem Üniversitesi
kuzey25
---
selammlar nasilsiniz yeniyim
1
0
Acıbadem Üniversitesi
maniak_34
---
Arkadaslar burda arkadaşlarımız var kimse kimseye küfürlü konusmasin s.kerim
1
0
Boğaziçi Üniversitesi
maniak_34
---
kaplasa duvarlar dört bir yanımı sıksada hasretin hergün canımı yarına saklarim umutlarımı gecmeye mahkumdur sayılı günler.!!
3
0
Boğaziçi Üniversitesi
Kral3333_kral
---
Sex Konuşacak Bayan yok mu be
2
0
Adıyaman Üniversitesi
Kral3333_kral
---
Tanışmak isteyen Bayanlar burada mı ?😘
3
0
Adıyaman Üniversitesi
muku0804
---
hayat bize hep tekme vurdu ama hic gol olmadi be albayim...
3
33
Dokuz Eylül Üniversitesi
Kral3333_kral
---
Hangi pozisyonda seviyorsun Yanıtla aktifim Bekliyorum
1
0
Adıyaman Üniversitesi
kardelen
---
Gece gündüz karıştı bu ne böle bıktım..
3
1
Bilkent Üniversitesi
erayceyhan5
---
selam varmı tanışmak isteyen arkadaşlar ?
3
0
Adıyaman Üniversitesi
onur00
---
nerde bu millet sikiliyorum
1
0
Karabük Üniversitesi
kardelen
---
Uyuyamayanlar da bugün ?
2
3
Bilkent Üniversitesi